۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۲
کد خبر: 81126069
T T
۰ نفر

جشن تكليف 700 دانش‌آموز خرم‌آبادي برگزار شد

۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۲
کد خبر: 81126069
جشن تكليف 700 دانش‌آموز خرم‌آبادي برگزار شد

خرم آباد - ايرنا - جشن تكليف 700 دانش‌آموز دختر لرستاني با حضور نماينده ولي فقيه در لرستان در مصلي الغدير خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ،مديركل آموزش و پرورش لرستان روز پنج شنبه در اين مراسم باتبريك جشن تكليف به دانش‌آموزان خرم‌آبادي، گفت: جشن تكليف ،جشن گرامي داشتن نعمت‌هاي الهي ، سپاسگزاري وآشنايي با فرائض ديني و روز لبيگ گفتن به دعوت الهي است

ا'گودرز كريمي فر ' با بيان اينكه پناه بردن به خدا از شر شيطان يكي از تكاليفي است كه بايد به آن عمل كنيم، افزود : امروز دانش‌آموزان خرم‌آبادي كه به سن تكليف رسيده‌اند مسووليت سنگيني در نزد خداي متعال دارند.

وي اظهار داشت :سن تكليف بايد با نشاط، كوشش و تلاش همه شما دانش‌آموزان همراه باشد ،زيرا دانش‌آموزاني كه به سن تكليف مي‌رسند وظيفه آنها نسبت به احكام الهي، پدر و مادر، معلم‌هاي خود و غيره سنگين‌تر مي‌شود.

وي تصريح كرد : امروز يك روز به يادماني براي همه دانش‌آموزاني است كه به سن تكليف رسيده‌اند تا از امروز به بعد به واجبات الهي به خوبي عمل كنند.

وي گفت: دانش‌آموزاني كه به سن تكليف مي‌رسند بايد بدانند كه جشن تكليف آنها گرامي داشتن نعمت‌هاي الهي و سپاسگزاري از خداوند متعال است لذا بايد هميشه اين روز را به‌خاطر بسپارند.

وي افزود : توجه به نماز اول وقت، شكرانه تكليف، كمك به نيازمندان، پناه بردن به خدا از شر شيطان و استعانت خواستن از خداوند را از جمله مواردي است كه با رسيدن به سن تكليف بايد مورد توجه قرار بگيرد.

لازم به ذكر است؛ در اين مراسم حجت‌الاسلام سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان و جمعي از مسئولان اين استان حضور داشتند.

7274/630

سرخط اخبار استان‌ها